Speelgoed garage zelf maken

Bekijk dit stappenplan van GAMMA en lees hoe u uw doe het zelf ideeën makkelijker kunt realiseren. Verbind de diverse niveaus van de garage met behulp van de tapeinden. Meet de breedte van de speelgoedautootjes op en pas de afstand van de rollers daar zonodig aan.

Ik ben op zoek naar een bouw tekening van een houten speelgoedgarage voor mijn kleinzoon. Zelf speelgoed maken: knutsel bijvoorbeeld een speelgoedgarage voor de kleine autofan. Wij gingen op zoek naar een bouwtekening . Ik ben Henk de Vreede, “KnutselHenk” Ik heb een knutsel site gemaakt voor mensen die graag zelf speelgoed van de kinderen of kleinkinderen maken.

Knutsel je eigen parkeer garage voor je autootjes van lege dozen en wat wc . Mijn vader (opa van Mees) wil ook heel graag deze garage maken. Heb zelf wat uitgeprobeerd wat ik handig vond. Een werktekening voor een speelgoed garage lijkt me daar ook onder vallen Smile.


De onderste link had ik ook al gezien maar ik denk toch dat ik maar eentje zelf ga ontwerpen. Bekijk de foto van MenM145met als titel Opvouwbare speelgoed garage. Duplo tafel zelf maken van Lack tafeltje en Trofast opbergbak van Ikea.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Infiltratieput zelf maken

Groenblijvende heesters volle zon

Op stam groenblijvend