Wat kopen in new york

Of geweldige (beauty)artikelen die je daar echt moet kopen omdat ze hier niet verkrijgbaar zijn. Het is over het algemeen goedkoper om elektronica en gadgets in New York te kopen dan in Nederland. Daarnaast zijn veel van dit soort winkels überhaupt .

Wil je gewoon wat leuke souvenirs kopen? Ik ben niet zo'n shopper, maar nu ik naar NY ga vraag ik mij af: wat is leuk (of financieel aantrekkelijk, daar (stuk) goedkoper dan hier? Wie aan New York City denkt, denkt waarschijnlijk ook aan shoppen.


Shopping in New York is natuurlijk heel erg de moeite waard!

Maandagochtend vlieg ik naar New York en ik vind het zo. We hadden toen geen geld (meer) om ze te kopen maar in New York willen we het. In Amerika zijn de broeken veel goedkoper en dus zijn we van plan wat te . Als je in New York bent moet je gewoon gympen kopen. New York City is een van de beste plekken ter wereld om te shoppen.


Zoek je de wat meer luxe winkels, zoals Michael Kors, Versace, . Shoppen in New York is voor de meeste winkelfanaten een droom die uitkomt. Wat zijn je twee favoriete winkels die je hebt ontdekt tijdens je verblijf in New York. Sex and The City, waar je onder andere overheerlijke cupcakes kunt kopen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groenblijvende heesters volle zon

Op stam groenblijvend

Infiltratieput zelf maken