Rhododendron verplaatsen

De rhododendron stelt eisen aan de grond. Om een mooie en goed groeiende rhododendron in uw tuin te krijgen is het noodzakelijk, dat ze geplant wordt in de . Ik zou hem graag willen verplaatsen naar….

Een Rhododendron, kan je zeer goed snoeien, zaag er een meter van de hoogte af en ook takken die uit steken, . Ik wil graag mijn hortensias en rhododendrons verplaatsen wanneer kun je dat het beste doen? En kun je dan ook tegelijkertijd de hortensia snoeien? Spring naar verplanten - Wellicht is er een betere optie voor rigoureus snoeien, en dat is verplanten!

Want eigenlijk is het toch zonde om een mooie grote . Ik heb een Rhododendron die aan de onderkant verhout is en alleen bladeren aan de bovenkant heeft. De rhododendron verplaatsen doet u het best in het najaar, dan heeft hij niet te lijden onder de droogte en warmte van de zomer. Heb een paar weken een redelijk grote rhododendron (groot bla schijnt rose te bloeien, geen idee welk type precies) opgepikt, ongeveer . Kan ik een rhododendron verplaatsen, en hoe kan je dat het beste doen? Door zijn fijne wortelgestel kan je een rhododendron het hele jaar planten.


Kan ik nu nog een rhododendron verplaatsen of moet ik dat niet meer doen? Het is op zich geen probleem om grote rhododendronstruiken te verplanten, .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groenblijvende heesters volle zon

Op stam groenblijvend

Infiltratieput zelf maken