Last van katten van de buren

Hierdoor stinkt heel mijn voortuin en ik ben niet de enige die er last van heeft. Katten die poepen in de tuin van de buren zijn in overtreding. Tot voorkort ook best aardige buren overigens.


Wij hebben ook last van de katten van de buren. Hoe voorkom ik dat mijn buren last hebben van mijn kat? We hebben goed contact met de buren op één twistpunt na: onze kat. Wij vinden het heel vervelend dat anderen last hebben van onze kat. Ineens wordt de voortuin van de buren een ideale kattenbak.


We kunnen ons voorstellen dat dit enorme aantal katten overlast veroorzaakt. De beste manier om geen last van de kat van de buren te hebben, is zelf een kat te nemen. Mijn 2-jarige jeweetwel kater timmert elke buurkat . Als buren last hebben van een kat in de tuin dan moeten ze dat tegen de eigenaars zeggen en deze moeten de kat dan bijv.


Ik had ooit gemiddeld kattendrollen per week in . Eén van die ergernissen is het feit dat de kat van de 'buren' de tuin. Middelen om katten uit de tuin te houdenHeb je last van katten in de tuin .

De eerste stap om overlast van andermans katten bespreekbaar te maken is praten met de buren of met degene van wie de kat is. Want kan je kat die gewend is buiten te komen, binnen houden. En moet hieraan toegeven om de buren tevreden te houden.


Drie strategieën met praktische methodes om je tuin tegen katten te beschermen. Nog mooier is natuurlijk als je je buren die zelf een kat hebben, zo ver. Ikzelf heb juist last van de katten van de buren.


En dat is maar gezin, terwijl er in een rijtje van gezinnnen katten hebben. Tijd om je tuin voorgoed onaantrekkelijk te maken voor poepende katten! Weet je niet hoe je je eigen katten uit de tuin van de buren moet houden?


Ik had veel last van katten in mijn tuin, mijn oplossing. De kat van onze buren echter had ook de fijne gewoonte om onze tuin als w. Mensen die last hebben van katten zullen, zo vreest hij, door dit vonnis niet. De familie meldde de rechter dat de katten van de buren niet alleen poepten in .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groenblijvende heesters volle zon

Op stam groenblijvend

Infiltratieput zelf maken