Wand van steigerhout

Steigerhout meubels en project inrichting zowel voor particulieren als bedrijven en horeca ondernemingen zijn al ruim jaar blij met onze productie. Al jaren erger ik me aan klein wandje in de woonkamer. Ik heb er een wand van steigerhouten planken .

Een houten wand maken doe je eenvoudig zelf met steigerplanken of pallethout. In dit artikel leer in hoe je zelf een houten wand kan maken. Het geeft je interieur een stoere maar toch warme uitstraling.


Het komt dan ook veel terug in mijn interieur.

Dag, Ik ben van plan om mijn muur te betimmeren met steigerhout. Nu is het de eerste keer dat ik mij op een dergelijk terrein begeef. Koop steigerhout en maak een wandpaneel samen met informatie van Praxis.


Een steigerhouten wand maken is misschien wel één van de meest uitdagende bouwklussen met steigerhout. Vooral omdat je, indien je de wand netjes .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Groenblijvende heesters volle zon

Op stam groenblijvend

Infiltratieput zelf maken